Retourneren

Bij Ruvy's House streven we ernaar dat je jouw producten niet hoeft te retourneren. Hier zijn enkele tips om dat te voorkomen:

 

Advies vragen 

Twijfel je over een product? Vraag ons vrijblijvend om advies. Een goed advies maakt het verschil! Neem contact met ons op via e-mail (info@ruvys.be).

 

Productinformatie 

Alle extra informatie over het product staat in de productomschrijving. Als je toch een artikel wilt retourneren, is dat geen probleem. We helpen je graag verder. Hieronder vind je onze regels en een stappenplan voor het retourneren van artikelen.

 

Bekijk onze foto's en video's op onze website of social media kanalen om een duidelijk beeld van het product te krijgen.

 

Gepersonaliseerd voor Jou:

Onze gepersonaliseerde producten worden met zorg en aandacht speciaal voor jou gemaakt. Elk item is uniek en op maat gemaakt volgens jouw wensen, wat ze onderscheidt van standaardproducten.

Geen Terugbetalingen of Ruilingen:

Vanwege de gepersonaliseerde aard van deze producten, kunnen we helaas geen terugbetalingen of ruilingen accepteren, behalve in het geval van productiefouten of schade tijdens het transport.

Kwaliteitsgarantie:

We garanderen echter de hoogste kwaliteit in vakmanschap. Mocht er onverhoopt een probleem zijn met jouw gepersonaliseerde product, neem dan onmiddellijk contact met ons op. We staan klaar om samen een passende oplossing te vinden.

Controleer Je Ontwerp Zorgvuldig:

We vragen je vriendelijk om jouw ontwerp en gepersonaliseerde informatie zorgvuldig te controleren voordat je de bestelling plaatst. Zorg ervoor dat alle details correct zijn, want na productie kunnen we geen wijzigingen aanbrengen.

 

 

We streven ernaar om alles op een positieve manier op te lossen. Als je ondanks bovenstaande punten toch klachten of suggesties hebt, laat het ons dan alsjeblieft weten door te e-mailen naar info@ruvys.be.

We waarderen het enorm als je jouw mening met ons deelt, want alleen dan kunnen we onszelf blijven verbeteren.